piątek, 14 czerwca 2013

Cat senses- tor dla kota.

Tak jak pisaliśmy wcześniej, przyszedł czas na recenzje toru Cat senses.
Zabawkę kupiliśmy przez internet, wcześniej oglądaliśmy ją na targach. 
Kituś niestety na początku nie miał ochoty bawić się zabaweczką. Doszliśmy do wniosku, że to przez jego duże łapki, dlatego też poddaliśmy tor lekkiej modyfikacji, nie zakładając wszystkich pokryw tunelu. To był strzał w dziesiątkę, Kitek codziennie poluje na piłeczkę. Jako podsumowanie można dodać, że jest to ładna i solidna zabawka, na duży plus zasługuje piłeczka która sprawdza się także poza torem.
 Razem z Kitusiem polecamy i zapraszamy do oglądania filmu :) 

10 komentarzy:

  1. My też mamy ten tor i na poczatku był hitem :) Teraz chowamy co jakiś czas, żeby znów zyskał zainteresowanie kociszona :)
    Kitulek cudny aktor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog! Zapraszam na mojego o dwóch kotach dachowcach :)
    http://koty-dwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam persa niebieskiego, ma już 3 i pół roku i jest też cudowny:-))
    będę do Was zaglądać:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, ile zabawy! :) Zamówię kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujące podejście do tych pupili i muszę powiedzieć, iż ja dlatego je cenię. Odpowiada mi również wiedza o rasach kotów https://abc-kot.pl/rasy-kotow/ ponieważ wiem, że jest ich cała masa. W końcu kto z nas nie lubi takich słodkich kociaków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem praktycznie wszystkie kociaki są bardzo ładne i ja większość z nich uwielbiam. Jednak najbardziej zapadła mi w pamięci rasa kota bengalskiego https://abc-kot.pl/kot-bengalski/ która jak widzę, wygląda całkiem fajnie. W moim przekonaniu to będzie następny kot którego przygarnę do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i będzie Nam bardzo miło jak zostawisz komentarz :)

Pozdrawiamy, Kitek i jego "człowieki".